Besplatna dostava na sve narudžbe iznad 60€ (452,07kn).

Plaćanje i dostava

Načini plaćanja

1. Plaćanje po primitku pošiljke (pouzećem)

Ukoliko se odlučite za plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke dužni ste proizvode platiti tek prilikom preuzimanja istih. Račun za naručeni proizvod dužni ste podmiriti dostavljaču pošiljke prilikom dostave naručenog proizvoda. Plaćanje dostavljaču moguće je samo novcem u gotovini. Ako ste izabrali opciju dostave proizvoda na kiosk Tiska, dužni ste proizvode platiti u gotovini prilikom preuzimanja istih.

2. Plaćanje karticama

Prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama autorizacija plaćanja vrši se automatski. Nesting Mommy snosi sve manipulativne troškove autorizacije kreditne/debitne kartice Korisnika. U slučaju neuspješne autorizacije plaćanja postupak kupovine se prekida. Korisnik je odgovoran za ispravnost podataka koji su navedeni korištenjem webshop usluge.

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Nesting Mommy ne preuzima odgovornost za eventualne izravne ili neizravne štete koje Korisnici mogu pretrpjeti zbog privremene, djelomične ili potpune nedostupnosti Corvus Pay usluge.

Po zadavanju konkretnog naloga za izvršenje plaćanja po kreditnoj ili debitnoj kartici Kupca, Kupac se odriče svakog prava raskida, otkaza i/ili izmjene izvršenja konkretnog naloga za plaćanje. Ovakvo odricanje odnosni se samo na neopozivost platne transakcije i ne utječe na prava Kupca vezano uz raskid ugovora. U tom smislu Kupac je odgovoran za sve troškove i štete koje u tom pogledu mogu nastati Prodavatelju.

Kupac je odgovoran osigurati da pružatelju usluga platnog prometa kreditnih ili debitnih kartica omogući dovoljnu količinu novca za izvršenje plaćanja kupoprodajne cijene i svih drugih primjenjivih troškova. Ovaj odnos je reguliran pravilima između pružatelja platnih usluga i Kupca da se pravo na isplatu koristi od strane kreditne ili debitne kartice, te da Kupac putem narudžbe dostavlja potpune i točne podatke o kreditnoj ili debitnoj kartici. U protivnom Kupac je odgovoran za svu štetu i troškove koji su nastali ili mogu nastati Prodavatelju u odnosu na povredu ove obveze Kupca.

3. Plaćanje virmanom/općom uplatnicom

Opcija plaćanja virmanom/općom uplatnicom omogućuje uplatu internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom, u banci i sl. Odabirom ove opcije prilikom narudžbe proizvoda, na svoju ćete e-mail adresu

primiti podatke potrebne za izvršenje uplate. Proces isporuke počinje kada evidentiramo uplatu u našem sustavu.

Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku preuzimanja novca od strane kurirske službe ili u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice.

Ugovorena kupoprodajna cijena uključuje PDV te je izražen u hrvatskim kunama i eurima. Napominjemo da je sredstvo plaćanja u Republici Hrvatskoj kuna, te Korisnik plaća trošak konverzije valuta.

Dostava i rokovi isporuke

Dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 452,07 kn (60,00EUR) za dostave na području Republike Hrvatske. Za vrijednosti manje od 452,07 kn (60,00EUR) trošak dostave iznosi između 2,50 EUR i 3,60 EUR, ovisno o količini artikala, konačan obračun vidjet ćete prije postupka plaćanja.

Prodavatelj je dužan dostaviti naručenu robu na adresu koju je Kupac naveo u Narudžbi Kupca poslane putem https://nesting.hr. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt, ukoliko prilaz do objekta nije slobodan, dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Uz dostavu, postoji mogućnost preuzimanja na adresi sjedišta- Augusta Piazze 9 (Jarun), Zagreb, bez naknade.

Ukoliko se artikl nalazi na lageru Prodavatelja, dostavlja se kupcu unutar 2-7 radnih dana. Ukoliko se artikl nalazi na lageru dobavljača dostavlja se Kupcu unutar 30 radnih dana. Otoci podliježu posebnom režimu prijevoza, te su mogući duži rokovi dostave. Rok počinje teći od trenutka kada Prodavatelj zaprimi uplatu na žiro račun ili kada se autorizira transakcija kreditnih ili debitnih kartica. Cijena troškova dostave vidljiva je u košarici.

Prodavatelj je odgovoran za pravovremeno i uredno otpremanje robe iz svojih poslovnih jedinica i isporuke dostavljača, ali nije odgovoran za kašnjenja uzrokovanih brodarskim uslugama, višu silu, kao i za sve slučajeve nemogućnosti i/ili kašnjenja isporuke za koje odgovaraju dostavne službe.

Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća, na adresi koju je Kupac naznačio, zbog toga što se Kupac u dogovorenom terminu ne nalazi na naznačenoj adresi, iz njemu poznatih razloga Kupac ima mogućnost za još jedan pokušaj isporuke kupljene robe unutar postojeće cijene usluge dostave . Ukoliko i drugi pokušaj isporuke nije uspio, troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke snosi isključivo Kupac.

U slučaju neuspjele dostave, kako je to definirano prethodnom stavkom, ovih Uvjeta prodaje, ukoliko se proizvod ne preuzme, a Kupac nije obavijestio Prodavatelja o tome pisanim putem, Prodavatelj ima pravo uskladištiti robu po svom izboru na rizik Kupca uz obračunavanje troškova skladištenja po započetom mjesecu i inzistirati na ispunjenju ugovora ili, nakon određivanja naknadnog roka od 15 dana raskinuti ugovor i robu dalje prodati trećim osobama, pri čemu je Kupac obvezan platiti naknadu skladištenja i manipulativnih troškova.

Proizvod se smatra isporučenim kada Kupac ili od Kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju, te istu preda dostavnoj službi. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja, te ukoliko ih ima, odmah prijaviti oštećenje dostavnom službeniku koji robu isporučuje. Kupac je dužan odbiti pošiljku koja ima vidljiva oštećenja.

Kupac je dužan bez odlaganja preuzetu robu pregledati po vanjskoj ambalaži prilikom preuzimanja od dostavne službe, te obavijestiti Prodavatelja o vidljivim nedostacima robe.

Prodavatelj može, u slučaju uočenih problema s izvršavanjem obveze plaćanja Kupca, otpremu robe po vlastitom nahođenju otkazati ili odgoditi do potpunog izvršenja obveza plaćanja od strane Kupca.

Ukoliko Kupac odbije primiti ispravne/neoštećene proizvode koje je prethodno naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu troškova dostave (manipulativne troškove).

U slučaju osobnog preuzimanja proizvoda, proizvode nije moguće podići odmah po uplati, potrebno je pričekati obavijest Prodavatelja da su proizvodi spremni za preuzimanje. Kupac će biti obaviješten telefonskim putem ili elektroničkom poštom da je njegova roba spremna za preuzimanje.

Kupac može biti iz bilo koje zemlje svijeta, ali se dostava vrši isključivo na području Republike Hrvatske. Ukoliko želite dostavu izvan Republike Hrvatske, molimo kontaktirajte nas.

Na stranicama dostavnih službi možete pratiti svoj paket. Po unosu broja paketa prikazati će se detalji dostave – uključujući i informaciju očekivanog vremena isporuke, kao i posljednji status nakon otpreme paketa.

Kupac potvrđuje da je upoznat da su aktualni Uvjeti prodaje podložni stalnim promjenama i poboljšanjima, stoga se za sve buduće kupnje obvezuje biti upoznat s aktualnim Općim uvjetima koji se primjenjuju na https://www.nesting.hr.

Izmjene ovih Uvjeta prodaje kao i odredbi ugovora sklopljenih prema ovim Općim uvjetima moguće su isključivo na temelju pisanog sporazuma između ugovornih strana. Usmeni ugovori i/ili dogovori nisu dopušteni.

Nedostaci

Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama važećeg Zakona o obveznim odnosima i Direktivama EU o zaštiti potrošača.

Ako je Kupac uredno obavijestio Prodavatelja o materijalnim nedostacima (vidljivim i skrivenim), Prodavatelj prema Kupcu unutar zakonski propisanih rokova ima obvezu slijedeće: (I) uklanjanje nedostatka, (II) zamjena robe drugom robom bez nedostatka, (III) smanjiti kupoprodajnu cijenu, (IV) omogućiti raskid ugovora.

Proizvod ima skriveni nedostatak u ovim slučajevima: (I) kada proizvod nema karakteristike koje su neophodne za njegovo uobičajeno funkcioniranje i upotrebu, (II) kada proizvod nema karakteristike koje su potrebne za određenu upotrebu za koju ga kupac kupuje, a koje je prodavatelj poznavao ili je trebao znati prilikom prodaje, (III) kada proizvod nema karakteristike i vrijednosti koje su bile usmeno ili tiho dogovorene odnosno propisane, (IV) kada je prodavatelj isporučio proizvod, koji ne odgovara uzorku ili modelu, izuzev ako je uzorak ili model prikazan samo zbog obavijesti.

Autentičnost proizvoda provjerava se na način da ga se uspoređuje s drugim, neoštećenim proizvodom iste vrste, u nekim slučajevima također s izjavama proizvođača koje su navedene na proizvodu.

Kupac mora obavijestiti Prodavatelja o nedostatku zajedno s točnim opisom istog u zakonskom roku. Kupac je obavezan omogućiti nam slike proizvoda.

Ukoliko pošiljku s proizvodom za kojeg je utvrđen materijalni nedostatak Kupac želi vratiti na trošak Prodavatelja, to može na način da se prethodno dogovori s Prodavateljem (info@nesting.hr). U skladu s dogovorom na adresu Kupca šaljemo kurirsku službu da preuzmu paket. Pažnja: povrat na drugi način na trošak tvrtke Nesting – mommy d.o.o. nije moguć.

Stranke isključuju odgovornost Prodavatelja za bilo kakvu daljnju štetu na osobama i stvarima, različitima od kupljenog proizvoda, ako je takva šteta prouzročena namjerom ili nepažnjom Kupca ili osoba za koje on odgovara, pa čak i u slučaju ako kupljeni proizvod ima nedostataka.

Pravo odustajanja od kupnje i povrat robe

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana primitka robe ne navodeći za to razloge, jednostrano, raskinuti ugovor sklopljen na daljinu, tako da raskid preda pisanim putem prije isteka roka za jednostrani raskid slanjem maila putem elektroničke pošte na info@nesting.hr ili poštom na adresu Prodavatelja: Nesting mommy d.o.o., Ulica Augusta Piazze 9, 10000 Zagreb.

Predmetni rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe. Ugovor se smatra otkazanim u trenutku kada Prodavatelj primi obavijest.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o pravu Kupca na jednostrani raskid ugovora ovo pravo prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu s koje je poslana bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je Prodavatelju uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora. Ukoliko Kupac robu šalje kurirskom službom, dužan je to učiniti o vlastitom trošku. Ugovor se smatra otkazanim u trenutku kada Prodavatelj primi pismenu obavijest.

Kupac u slučaju odbijanja primitka robe snosi troškove povrata robe. Trošak se računa prema cjeniku dostavne službe i ovisi o težini i cjeniku dostave kurirske službe koja vrši dostavu. U slučaju pošiljke s otkupninom, Prodavatelj ima pravo teretiti Kupca i za troškove usluge otkupnine.

Kupac proizvod mora vratiti prodavatelju neoštećen, u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini, osim ako je ambalaža i proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se njegova količina umanjila, a da kupac za to nije odgovoran. Kupac proizvod koji vraća ne smije upotrebljavati, ali Kupac ima pravo robu koju je kupio pregledati u mjeri koja je potrebna da se utvrde narav, karakteristike i funkcioniranje te robe. Kupac odgovara za umanjenje vrijednosti proizvoda, ukoliko umanji vrijednost upotrebom, a da to nije nužno za utvrđivanje prirode, značajki ili funkciju proizvoda.

Prodavatelj se obvezuje Kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora. Povrat plaćenog izvršit će se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena Kupcu bude vraćena.

Kupac, tj. potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača.

U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama ovih Uvjeta prodaje. To znači, Prodavatelj izvršava povrat uplaćenih sredstava služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se Kupac koristio prilikom plaćanja, a Kupac izvršava povrat kupljene robe bez odgađanja.

Kupac nema pravo na raskid ugovora u slučajevima propisanim važećim Zakonom o zaštiti potrošača, a osobito ako je:

– ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena;

– predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;

– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;

– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima